Google OGLAŠAVANJE

Google platforma za oglašavanje omogućava da proširite doseg poslovanja i ostvarite kontakt sa novim kupcima. Najbolje od svega je što su baš svi vaši kupci svakodnevno na ovom pretraživaču. Statistika kaže da Google svakog meseca procesuira preko 100 milijardi pretraga i prikazuje reklame na svakoj od njih. Ovi brojevi treba da se tumače kao sjajna prilika da vidljivost vašeg biznisa, obezbedite i vi.

Mi smo agencija sa kompletnom uslugom digitalnog marketinga, te smo tu da vam pomognemo oko svega što prethodi i uspešnom oglašavanju putem Googla.

Zakažite besplatne konsultacije

    Kako Google oglašavanje može da bude radar za vaš biznis?

    Bilo da je cilj da locirate lokalnu ili globalnu publiku, morate da znate kako Google funkcioniše. Obećavamo držaćemo se razumljivih metafora i uvesti vas u ovaj svet oglašavanja s lakoćom.

    Google je jednostavan kada se posmatra iz ugla korisnika. Algoritmi su podešeni tako da iskustvo korisnika uvek bude zadovoljavajuće. Šta to znači?

    To znači da vaša reklama mora da bude kreirana takođe prema navikama korisika. To obuhvata dizajn i pisani sadržaj koji je kreiran tako da pomogne potrošačima u odabiru proizvoda, a ne da ih obmani i ostavi im loš utisak na iskustvo kupovanja putem Googla.

    Kada je vaša reklama postavljena na pravilan način, ona ubira zlata vredne podatke o demorafiji i interesovanju ciljne grupe, koji mogu samo da prošire doseg vašeg poslovanja.

    To najviše dolazi do izražaja uz remarketing oglašavanju, gde imate opciju da plasirate vašu reklamu na mestima na internetu (sajtovima, stranicama, forumima) gde vaši potencijalni kupci provide vreme.

    Stoga je logično, kada se sve ove stavke pravilno postave zašto Google oglašavanje može da bude radar za nove kupce i pruži vam najbolji put za lociranje vašeg biznisa na mestima i u vreme koje hoćete.

    Kako do odobrene Google reklame?

    Što se tiče pisanog dela sadržaja, Google reklama mora da je optimizovana. Odnosno, da je sav pisani sadržaj reklame, napisan prema ključnim rečima koje vaši kupci googlaju i ima veze sa onim čime se vlasnik te reklame bavi.

    Takođe, tekst reklame prvo i pre svega odgovara propisima za kreiranje reklama na Googlu, to jest, ne sadrži poruke ubeđivanja, obmane i lažnih tvrdnji.
    Pošto postoje različiti tipovi reklama na Googlu, treba će vam visokokvalifikovani dizajneri koji su dorasli zadatku. To znači da su upoznati sa svim pravilima i formatima Google reklama, kao što su:

    • Baneri (koji se pojavljuju na drugim sajtovima)
    • Lokacijske reklame
    • Reklame za plasiranje na određenim uređajima (tablet, mobilni, laptop..itd.).

    Na kraju stižemo do poslastice sa kojom sve staje na svoje mesto, a to je targetiranje ciljne grupe. Da li je to tematsko oglašavanje, bazirano na osnovu interesovanja, ili tzv. placement oglašavanje koje se zasniva na navikama korsnika, jedno je sigurno – targetiranje je ključ svake uspešne Google kampanje.

    google oglasavanje marketing agencija beograd

    Zašto baš mi da budemo vaši saveznici u Google oglašavanju?

    Sa nama možete da kreirate predstavu vašeg biznisa na Googlu do detalja, sa sigurnošću da je to izvedeno na najvišem mogućem nivou.

    Svi kupci su na Googlu, tačnije svi ljudi koji su živi su na Googlu kad im nešto treba. Čovek mora da se zapita: Kako smo uopšte živeli bez ovog pretraživača?

    Prodaja je svakako imala veći zadatak pre Googla. Dopreti do ciljne grupe bila je umetnost, a danas je nauka. Što nas čini prvim naučnicima u tom poslu.

    I zaista je tako. Kada ostavimo šalu po strani, mnoge naše Google kampanje sadržale su proračune na papirima, exel tabelama, upoređivanja broja klikova i otvorenosti stranica. Te se tako sa punim pravom i nudimo da budemo vaš saveznik u Google oglašavanju.

    Dopustite da primenimo naše iskustvo u analiziranju Googla i da unesemo naše proračune u eksponencijalni rast vašeg biznisa.

    Usluge

    Zašto verujemo u mogućnosti alata Google AdWords?

    Google AdWords omogućava da se vaša reklama prikazuje ljudima koji u tom trenutku traže reči i fraze relevantne sa vašim poslovanjem. Pored zauzimanja najboljih pozicija u pretrazi, Google oglasi se prikazuju u vidu banera u okviru Google multimedijalne mreže (Google Display Network).

    Ta mreža (GDN) obuhvata preko 2 miliona sajtova širom sveta (65% od 200 najpopularnijih sajtova u svetu), među kojima su i YouTube, Blogger i Gmail.

    Dovoljno je reći da GDN dopire do 90% svih korisnika interneta i shvatićete potencijal ove mreže. Međutim, da bi bili sigurni u pravi odabir gde, kada i kome ćete oglašavati putem Googla, potrebno je da vešto baratete AdWordsom, a pre toga i da razumete način na koji radi.

    U ovom momentu oglašavanja, reči nose težinu, jer prikazujete zahvaljujući njima svoju reklamu u momentima kada su Google korisnici već raspoloženi za kupovinu.

    Možemo da za vas odaberemo ključne reči i fraze, lokaciju i tip uređaja sa kojih se vrši pretraga, pol korisnika i njegov mesečni prihod. Ukoliko se odlučite za Google Display Network možete birati konkretne sajtove na kojima želite da se vaš baner prikazuje.

    Google koristi Cost-Per-Click (Cena Po Kliku) sistem, što znači da ne plaćate kad se vaš oglas prikaže već samo ukoliko korisnik klikne na njega i poseti vaš sajt. Ovo je jedan od glavnih razloga zašto AdWords ima najviši ROI (povraćaj investicije) od svih platformi za oglašavanje uključujući i kanale tradicionalnog oglašavanja.

    Možemo da odredimo visinu mesečnog budžeta, a zahvaljujući Cost-Per-Click sistemu nema nepotrebnog rasipanja.

    Uz pomoć AdWords alata možete uporedo testirati više različitih oglasa i videti koji pruža bolje rezultate i na šta najbolje reaguje vaša ciljna grupa, i samim tim povećavate broj potencijalnih klijenata.

    MA Team može da vam pomogne da iskoristite sve te podatke u svrhu remarketinga i ostvarite zavidne rezultate u prodaji.

    KAKO ADWORDS AUKCIJA FUNKCIONIŠE?

    Sve počinje pretragom

    Kada neko izvrši pretragu Google prolazi kroz listu AdWords oglašivača i utvrđuje da li će doći do aukcije.

    pretraga oglasivaci i ponude aukcija

    Ukoliko jedan ili više oglašivača imaju ponudu za ključnu reč za koju je Google utvrdio da je relevantna sa pretragom, aukcija počinje.

    Ključna reč nije isto što i Google pretraga!
    Jedna ključna reč može ući u aukciju za više različitih pretraga

    Koje ključne reči izlaze na aukciju?

    kljucne reci

    Oglašivači biraju ključne reči za koje žele da pošalju ponudu, biraju koliko su spremni da plate i ključne reči povezuju sa svojim oglasima.Google zatim vaše ključne reči, za koje smatra da su najrelevantnijesa pretragom, ubacuje na aukciju sa maksimalnom ponudom koju ste spremni da platite i oglasom sa kojim ste ih spojili.

    Možete imati samo jednu ključnu reč po aukciji.

    Kako Google određuje koji oglas će se prikazati i gde?

    Kada vaša ključna reč uđe na aukciju, Google gleda dva osnovna parametra kako bi utvrdio poziciju vašeg oglasa: maksimalna ponuda i kvalitet oglasa.

    kako google određuje koji oglas će se prikazati i gde

    Najbolja kombinacija maksimalne ponude i kvaliteta oglasa dobija najbolju poziciju

    kvalitet google oglasa
    ad rank pozicija infografik
    oglasivaci oglasa

    Kako Google određuje cenu oglasa?

    kako google odredjuje cenu oglasa
    cena klika google ads

    Možete primetiti kako Oglašivač 1, zahvaljujući velikom kvalitetu oglasa,
    plaća manje bez obzira što ima bolju poziciju.

    Svakog meseca se odigra nekoliko milijardi aukcija. Rezultati tih aukcija su sledeći:


    * Korisnik pronalazi oglas koji je relevantan sa njegovom pretragom
    * Oglašivač dolazi do potencijalnog kupca po najnižoj mogućoj ceni
    * Google i oglašivač zarađuju novac, dok korisnik dobija željene informacije

    Druge prednosti Adwords-a

    Google Display Network Aukcije

    Google Display Aukcije funkcionišu slično običnim Google aukcijama. Razlika je u tome što se oglasi prikazuju u vidu banera na sajtovima koji su Google partneri.

    Relevantnost oglasa ne zavisi od pretrage korisnika već od teme sajta na kom se oglas prikazuje.

    Maksimalna ponuda se postavlja za grupu oglasa, a ne za pojedinačne ključne reči.

    Takođe, možete odabrati plaćanje CPM sistemom, umesto CPC sistema kao kod običnih oglasa.

    Alternativne Metode Plaćanja

    Pored CPC sistema Google oglase možete plaćati i CPM ili CPA sistemom.

    CPM sistem plaćanja:
    za razliku od CPC sistema gde plaćamo po kliku na oglas, CPM sistem naplaćuje na svakih 1000 prikaza oglasa u Google mreži.

    CPA sistem plaćanja:
    kod CPA Googl-u plaćate tek kada korisnik koji je došao preko Google oglasa izvrši neku aktivnost na vašem sajtu. To recimo može biti prijava na Newsletter, kupovina u Online Shop-u itd.

    Naši klijenti

    Rekli su o nama…