v
+381 32 55 90 411; +381 60 0100 950; +381 64 822 57 29
Google AdWords je Googlova platforma za oglašavanje koja vam omogućava da dodjete do novih klijenata i uvećate vaše poslovanje. Google svakog meseca obradi preko 100 milijardi pretraga, a AdWords vam omogućava da birate gde, kada i kome će se prikazivati vaša reklama, sami određujete visinu budžeta i pratite rezultate kampanje.
Sa Google AdWords-om vaša reklama se prikazuje ljudima koji u tom trenutku traže reči i fraze relevantne sa vašim poslovanjem. Pored zauzimanja najboljih pozicija u pretrazi, Google oglasi se prikazuju u vidu banera u okviru Google multimedijalne mreže (Google Display Network). GDN obuhvata preko 2 miliona web sajtova širom sveta (65% od 200 najpopularnijih sajtova u svetu), među kojima su i YouTube, Blogger i Gmail. Dovoljno je reći da GDN dopire do 90% svih korisnika interneta i shvatićete potencijal ove mreže.
Ovo su najbitnije prednosti koje izdvajaju AdWords od ostalih vidova oglašavanja:
Kada neko izvrši pretragu Google prolazi kroz listu AdWords oglašivača i utvrđuje da li će doći do aukcije.
Ukoliko jedan ili više oglašivača imaju ponudu za ključnu reč za koju je Google utvrdio da je relevantna sa pretragom, aukcija počinje.
Napomena: Ključna reč nije isto što i Google pretraga!
Jedna ključna reč može ući u aukciju za više različitih pretraga.
Oglašivači biraju ključne reči za koje žele da pošalju ponudu, biraju koliko su spremni da plate i ključne reči povezuju sa svojim oglasima.Google zatim vaše ključne reči, za koje smatra da su najrelevantnijesa pretragom, ubacuje na aukciju sa maksimalnom ponudom koju ste spremni da platite i oglasom sa kojim ste ih spojili.
Napomena: Možete imati samo jednu ključnu reč po aukciji.
Kada vaša ključna reč uđe na aukciju, Google gleda dva osnovna parametra kako bi utvrdio poziciju vašeg oglasa: maksimalna ponuda i kvalitet oglasa.
Najbolja kombinacija maksimalne ponude i kvaliteta oglasa dobija najbolju poziciju
MAX CPC X KVALITET OGLASA = AD RANK = POZICIJA
Napomena: Plaćate samo ukoliko korisnik klikne na oglas i poseti vaš sajt.
Možete primetiti kako Oglašivač I, zahvaljujući velikom kvalitetu oglasa,
plaća manje bez obzira što ima bolju poziciju.
Svakog meseca se odigra nekoliko milijardi aukcija. Rezultati tih aukcija su sledeći:
* Korisnik pronalazi oglas koji je relevantan sa njegovom pretragom
* Oglašivač dolazi do potencijalnog kupca po najnižoj mogućoj ceni
* Google i oglašivač zarađuju novac, dok korisnik dobija željene informacije
Google Display Aukcije funkcionišu slično običnim Google aukcijama. Razlika je u tome što se oglasi prikazuju u vidu banera na sajtovima koji su Google partneri.
Pored CPC sistema Google oglase možete plaćati i CPM ili CPA sistemom.